وبلاگ های زیست شناسی

وبلاگ های زیست شناسی در زیر اشاره شده است که یادداشت ها و اطلاعات آموزشی را در اختیار دانش آموزان و معلمان قرار می دهند.

وبلاگ های زیست شناسی

وبلاگ های زیست شناسی برتر

ما در این مقاله سعی کرده ایم برای کسب اطلاعات اولیه محققان، وبلاگ های زیست شناسی مفید را قرار دهیم. در ضمن این وبلاگ ها صرفاً جهت آگاهی رسانی اولیه برای محققان می باشدو نباید از آنها به عنوان منابع علمی قابل استناد در مقالات و پژوهش های علمی استفاده کرد.

World RankingEstimate Montly VisitorsWebsites/Blogs URLS.N. (Biology Rank)
37,8761,350,000bioninja.com.au1
71,3401,080,000biologyonline.com2
76,6181,040,000microbenotes.com3
75,1711,010,000biologydictionary.net4
101,423703,210biologydiscussion.com5
146,857494,550microbiologyinfo.com6
198,605285,980microbeonline.com7
253,387254,680microscopemaster.com8
265,430206,920bioexplorer.net9
295,498201,870onlinebiologynotes.com10
276,760195,620biologycorner.com11
340,618177,930microbiologynote.com12
342,366136,240easybiologyclass.com13
607,78978,110notesonzoology.com14
638,32578,110thebiologynotes.com15
718,06471,730biologyjunction.com16
481,45066,710learn-biology.com17
735,68259,590rsscience.com18
649,81657,540alevelbiology.co.uk19
805,47654,780biologyexams4u.com 20
1,124,00433,970biologyreader.com21

1. bioninja.com.au

این وب سایت به طور خاص برای برنامه درسی جدید IB Biology (2016 –) طراحی شده است.

در اینجا می‌توانید ارائه‌های تعاملی برای همه موضوعات SL و AHL، نمایش‌های اسلاید قابل دانلود (با روایت‌های اختیاری)، برگه‌های فعالیت موضوعی خاص (با پاسخ) و یادداشت‌های خلاصه برای هر موضوع اصلی را بیابید.

Website URL: https://ib.bioninja.com.au

2. biologyonline.com

زیست شناسی آنلاین خانه همه کسانی است که علاقه مند به مطالعه و آشنایی بیشتر با زیست شناسی هستند، چه دانشجو، معلم، دانشمند، متخصص علوم زیستی، یا هرکس دیگری که به زیست شناسی علاقه دارد. این سایت که در سال 2001 ایجاد شد، جامع ترین پایگاه داده جهان از اصطلاحات، آموزش ها و مقالات زیست شناسی است که سالانه بیش از 33 میلیون بازدید کننده از این سایت استفاده می کنند.

هدف این سایت آموزش و ارتقای آگاهی در مورد همه چیز در مورد زیست شناسی است و دسترسی رایگان و آسان به اطلاعات پایه در علوم زیستی را ارائه می دهد.

Website URL: https://www.biologyonline.com/

3. microbenotes.com

Microbe Notes یک وبلاگ / وبسایت آموزشی در زمینه میکروبیولوژی (باکتریولوژی، ویروس شناسی، انگل شناسی، قارچ شناسی، ایمونولوژی، زیست شناسی مولکولی، بیوشیمی و غیره) و شاخه های مختلف زیست شناسی با هدف ارائه نکات آموزشی به دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد است.

این وب سایت همچنین برای زیست شناسی سطح A، زیست شناسی AP، زیست شناسی IB، و سایر دوره های زیست شناسی و میکروبیولوژی در سطح دانشگاه مفید (B.Sc، M.Sc.، M.Phil. و Ph.D.) است.

Website URL: https://microbenotes.com/

4. biologydictionary.net

ماموریت این وب سایت این است که منبع قطعی توضیحات معنی دار و آموزنده مفاهیم زیستی برای هر کسی که می خواهد یاد بگیرد باشد. این وب سایت تمام مبانی زیست شناسی را با مقالات مفهومی، مقالات مقایسه ای و تعاریف اولیه هر چیزی که با زیست شناسی مرتبط است پوشش می دهد! آنها آزمون ها را بر اساس موضوع یا دسته ارائه می دهند و در حال حاضر روی تعدادی دیگر از راهنماها و دستیاران مطالعه کار می کنند.

آنها در حال کار بر روی آموزش های ویدئویی، اینفوگرافیک های مفید هر موضوع، راهنمای مطالعه برای دانش آموزان، طرح درس برای معلمان، و تعدادی از محصولات مفید دیگر هستند.

Website URL: https://biologydictionary.net/

5. biologydiscussion.com

ماموریت این وب سایت ارائه یک پلت فرم آنلاین برای کمک به دانش آموزان برای به اشتراک گذاشتن یادداشت ها در زیست شناسی است. این وب سایت شامل یادداشت های مطالعاتی، مقالات تحقیقاتی، مقالات زیست شناسی، مقالات و سایر اطلاعات مرتبط ارسال شده توسط بازدیدکنندگان است.

Website URL: https://www.biologydiscussion.com/

6. microbiologyinfo.com

MicrobiologyInfo.com مجموعه‌ای از یادداشت‌ها و اطلاعات میکروبیولوژی است که دائماً در حال رشد و تکامل است.

چه دانشجو باشید، چه استاد، یا در زمینه پزشکی کار می کنید یا فقط در مورد میکروب شناسی کنجکاو هستید، مقالات جالب و آموزنده را خواهید یافت. نوشتن یادداشت های پزشکی جامع و دقیق فرآیندی بسیار زمان بر است، اما این وب سایت سعی دارد تا سایت را با آخرین پیشرفت ها در زمینه میکروبیولوژی به روز نگه دارد.

Website URL: https://microbiologyinfo.com/

7. microbeonline.com

Microbeonline.com یک کتاب راهنمای آنلاین میکروبیولوژی است، دقیقاً به عبارتی میکروبیولوژی پزشکی.

در این وبلاگ می توانیم اطلاعات و منابعی در مورد باکتری ها، ویروس ها، قارچ ها و انگل های بیماری زا بیابیم. این وب سایت تمام تلاش خود را می کند تا این سایت را با اطلاعات به موقع/به روز در مورد هر پاتوژن، بیماری ناشی از آنها، پاتوژنز و تشخیص آزمایشگاهی کاربرپسند و پرمحتوا کند. همچنین می توانید سوالات چند گزینه ای (MCQs) را در بخش های باکتری شناسی، ویروس شناسی، قارچ شناسی، انگل شناسی و ایمونولوژی بیابید.

Website URL: https://microbeonline.com/

8. microscopemaster.com

MicroscopeMaster یک وب سایت به سرعت در حال رشد است که هر هفته مقاله های جدیدی ارسال می شود!

در این وب سایت می‌توانیم مقالاتی در مورد زیست‌شناسی سلولی، میکروبیولوژی محیط، آزمایش‌ها، انواع تکنیک‌ها و کاربردها و همچنین اخبار میکروسکوپی به‌روز برای گسترش دانش پیدا کنیم. طیف وسیعی از تکنیک‌های تصویربرداری در تحقیقات بیولوژیکی و همچنین توسط علاقه‌مندان یا دانش‌آموزان، از ابتدایی‌تر تا پیشرفته‌تر، استفاده می‌شود که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند.

MicroscopeMaster آنها را گسترش می دهد – میدان روشن، میدان تاریک، کنتراست فاز، فلورسانس، و موارد دیگر، تا به شما کمک کند به درستی تعیین کنید که کدام ماژول برای استفاده در ارتباط با میکروسکوپ شما بهتر است. MicroscopeMaster دوست دارد به آموزش کودکان در هر سطح کلاس کمک کند. نکته مهم این است که بخشی با تمرکز بر مدل های دانش آموز/کودک به سرعت در حال توسعه است. چندین مارک قوی (Omax، Amscope، Celestron، Levenhuk، و غیره) در دسترس هستند که برای دانشمند تازه کار شما و همچنین برای دانشجوی شما عالی هستند. اطلاعات کنونی، بررسی‌ها و مقایسه‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا یک میکروسکوپ با کیفیت خوب در محدوده قیمتی خود پیدا کنید، بنابراین بسته به نیاز شما، ممکن است نیازی به خرید پیشرفته‌ترین میکروسکوپ نباشد و بنابراین در حد بودجه خود باشید.

Website URL: https://www.microscopemaster.com/

9. bioexplorer.net

Bioexplorer.net نیازهای دانش آموزان و معلمان را با ارائه موضوعات پیچیده زیست شناسی در قالب های قابل فهم با تصاویر بصری، مقالات تحقیقاتی و همچنین اخبار بیولوژیکی فعلی به صورت رایگان برآورده می کند. این وب سایت اخبار و مقالات علمی فوری را در مورد موضوعات مختلف از دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی پیشرو در سراسر جهان به اشتراک می گذارد. این راهنمای نهایی برای منابع وب بیولوژیکی است که از DNA گرفته تا گیاهان و حیوانات و هر چیزی که بین آنها وجود دارد.این سایت در اصل برای محققانی که درگیر مطالعات بیولوژیکی هستند ایجاد شده است، اما آنها می خواهند این علم را حتی برای یک انسان عادی نیز لذت بخش تر کنند.

Website URL: https://www.bioexplorer.net/

10. onlinebiologynotes.com

Online Biology Notes وب سایتی است که توسط Gaurab Karki تأسیس شده است که نکات زیست شناسی را در مورد بیولوژی سلولی، میکروبیولوژی، بیوشیمی، ایمنی شناسی و بیولوژیکی ارائه می دهد.

Website URL: https://www.onlinebiologynotes.com/

11. biologycorner.com

The Biology Corner یک سایت منبع برای معلمان و دانش آموزان زیست شناسی و علوم است.

این شامل انواع درس ها، آزمون ها، آزمایشگاه ها، جستجوهای وب و اطلاعات در مورد موضوعات علمی برای همه سطوح، از جمله علوم زیستی مقدماتی و زیست شناسی قرار دادن پیشرفته است. می‌توانید درس‌های مربوط به مباحث زیست‌شناسی را در پیوندهای فهرست شده در زیر «موضوعات» در نوار کناری و همچنین برنامه درسی خاص برای کلاس‌های زیست‌شناسی که در دبیرستان تدریس می‌شوند، بیابید.

Website URL: https://www.biologycorner.com/

12. microbiologynote.com

Microbiologynote.com یک وب سایت آموزشی برای منابع آکادمیک و تحقیقاتی برای دانشجویان، محققان و معلمان میکروبیولوژی است. Microbiologynote.com در سال 2020 توسط Sourav با هدف ارائه اطلاعات و مطالب مرجع در مورد میکروب شناسی به دانشجویان و متخصصان تأسیس شد. ماموریت آنها ایجاد یادداشت های سخنرانی با بهترین کیفیت در تمام زمینه های میکروبیولوژی، و به روز نگه داشتن کاربران وب سایت خود با اکتشافات، اخبار، منابع، و سایر اطلاعات برای توسعه خود و حرفه ای است.

Website URL: https://microbiologynote.com/

13. easybiologyclass.com

کلاس زیست شناسی آسان فرصتی را برای تسلط بر رشته های مختلف زیست شناسی و آمادگی برای آزمون های مختلف رقابتی در زمینه علوم زیستی فراهم می کند. بدین ترتیب دامنه عظیم زیست شناسی را روشن می کند و به فرصت های متفاوتی برای تحصیلات عالی و مشاغل درخشان تر منجر می شود. این سایت منبعی برای دوستداران زیست شناسی به ویژه دانش آموزان و معلمانی است که مایلند به روشی آسان و لذت بخش به زیست شناسی دست پیدا کنند. در این وب سایت می توانید آموزش های رایگان زیست شناسی، سخنرانی های ویدئویی، یادداشت های سخنرانی، ارائه PPT، کمک های عملی، آزمون های آزمایشی، MCQs، بانک سوالات و انیمیشن های زیست شناسی را از رشته های مختلف زیست شناسی بیابید.

Website URL: https://www.easybiologyclass.com/

14. notesonzoology.com

NotesOnZoology.com یک پلت فرم آنلاین است که به دانش آموزان کمک می کند تا در مورد هر چیزی در مورد جانورشناسی بحث کنند. این وب سایت شامل یادداشت های مطالعاتی، مقالات تحقیقاتی، مقالات، مقالات و سایر اطلاعات مرتبط ارسال شده توسط بازدیدکنندگان است.

Website URL: https://www.notesonzoology.com/

15. thebiologynotes.com

The Biology Notes یک وب سایت تخصصی در زمینه زیست شناسی (میکروبیولوژی، بیوتکنولوژی، بیوشیمی، جانورشناسی، گیاه شناسی، زیست شناسی سلولی، ژنتیک، زیست شناسی مولکولی و غیره) و سایر شاخه های زیست شناسی است. با هدف ارائه نکات زیست شناسی برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد با کمک یادداشت های ارائه شده توسط دانشجویان و متخصصان این رشته در تاریخ 1398/05/10 ایجاد شد.

Website URL: https://thebiologynotes.com/

16. biologyjunction.com

Biology Junction یک سایت ضروری است که برای کمک به کسانی که در دبیرستان کار زیست شناسی پیشرفته انجام می دهند اختصاص داده شده است. این سایت بهترین محتوای بررسی زیست شناسی AP را ارائه می دهد و اطلاعات مفیدی را برای دانش آموزان و معلمان این موضوع ارائه می دهد.

Biology Junction دارای یک تیم اختصاصی از متخصصان است که ماموریت آنها در زندگی این است که AP Biology را از آنچه که برخی مجموعه سخنرانی های علمی ضعیف می نامند به یک تجربه یادگیری فعال تر تبدیل کنند. در طول سالیان متمادی، آنها بهترین ها را از نظر وسایل کمک آموزشی، راهنماهای کاری ضروری، سیستم ها و وسایل جانبی توسعه داده و به کار گرفته اند.

Website URL: https://www.biologyjunction.com/

17. learn-biology.com

این وب سایت توسط معلمی به نام گلن ولکنفلد (آقای دبلیو.) طراحی شده است که می تواند از شما در دستیابی به موفقیت زیست شناسی برای دانش آموزان خود حمایت کند. آزمون‌ها، فلش کارت‌ها و نمودارهای تعاملی در آموزش‌های سایت Learn-biology.com منعکس‌کننده تکنیک‌هایی است که او در کلاس درس خود برای راهنمایی دانش‌آموزانش به سوی موفقیت استفاده می‌کند. او از این آموزش های تعاملی با دانش آموزان خود استفاده می کند. صدها معلم و استاد از آنها با هزاران دانش آموز در سراسر جهان استفاده می کنند.

Website URL: https://learn-biology.com/

18. rsscience.com

ماموریت وب سایت آنها ارائه کیت های علمی با کیفیت خوب و بدون هزینه زیاد است و به نسل جوان بعدی کمک می کند تا زیبایی های دنیای کوچک را با دستورالعمل های روشن کشف کند! یک عکس بیش از هزار کلمه است. متوجه خواهید شد که آنها از بسیاری از تصاویر، تصاویر کارتونی و نمودارها برای توضیح حقایق و اصول علمی استفاده کردند.

Website URL: https://rsscience.com/

19. alevelbiology.co.uk

این وب سایت برای دانش آموزان و معلمان زیست شناسی سطح A منابعی را برای استفاده با تابلوهای امتحانی AQA، OCR، CIE، Eduqas Edexcel A/B و بین المللی ارائه می دهد. از این منابع می توان برای کمک به معلمان در تدریس در کلاس و دانش آموزان در یادگیری استفاده کرد. معلمان زیست شناسی سطح A آنها تمام مواد آموزشی مورد نیاز برای قبولی در امتحانات خود را ایجاد کرده اند، از جمله یادداشت های ویرایش فشرده تراز شده با AQA، OCR، CIE، Eduqas Edexcel A/B و تابلوهای امتحانی بین المللی، دفترچه سوالات امتحانی جامع برای هر تابلوی امتحانی، بیش از 1200 آزمون بازبینی سریع آتش برای تمرین دانش، 54 نقشه ذهنی برای کمک به تجسم موضوعات پیچیده و مقالات گذشته به طور مستقیم از تابلوهای امتحانی.

Website URL: https://alevelbiology.co.uk/

20. biologyexams4u.com

این یک سایت اطلاعات زیست‌شناسی برای همه کسانی است که دوست دارند و می‌خواهند «علم زندگی» را کشف کنند.

به طور خاص، این سایت برای دانشجویانی است که تحصیلات عالی را در جریان های مختلف علوم زیستی دنبال می کنند. Biology Exams 4 U جزئیات لیست امتحانی را ارائه می دهد که می توانید در جریان های مختلف علوم زیستی، برنامه درسی در یک نگاه، نکات برجسته امتحانات، یادداشت های ساده شده با نکات کلیدی، آزمون تمرین زیست شناسی و آزمون ها، MCQ ها، فیلم ها، و خیلی بیشتر.

Website URL: https://www.biologyexams4u.com/

21. biologyreader.com

Biology Reader یک مقصد منحصر به فرد برای جویندگان محتوا است که متعلق به رشته های مختلف زیست شناسی هستند که شامل علم، میکروبیولوژی، بیوتکنولوژی، جانورشناسی، گیاه شناسی و شیمی است. Biology Reader برای ارائه خلاصه ای مختصر از اطلاعات انبوه به خوانندگان راه اندازی شده است.

این سایت عمدتاً دانش‌آموزان زیست‌شناسی را که در طول امتحانات، تمرین‌های عملی و ارائه‌های خود رنج می‌برند، برای مطالب درسی به خوبی سازماندهی شده تشویق می‌کند.

شعار این وب سایت “خدمت با کیفیت و امر جامع” است.

Biology Reader یک راه حل کلیدی برای کسانی است که مشتاقانه منتظر روشن شدن تردیدهای خود با تسهیل دانش عمیق، برخی حقایق جالب، نمودارهای مقایسه ای، نمودارها، مثال ها و ارائه جدولی به عنوان منبع “یادداشت های مناسب” هستند. این باعث می شود محتوای آنها جذاب تر، جذاب تر و خواننده پسندتر باشد.

Website URL: https://biologyreader.com/

ما در اینجا فقط وبلاگ های زیست شناسی فردی ایجاد شده توسط افراد را در اینجا قرار داده ایم. ما وب‌سایت‌هایی را به‌عنوان یک شرکت یا افراد حرفه‌ای که یادداشت‌های مطالعه ارائه می‌دهند مانند Khan Academy، Spark Notes، BYJU’s، Toppr، ThoughtCo، Cliffsnotes، Vedantu و غیره را درج نکرده‌ایم.

درحال حاضر مجموعه کیمیا زیست گستر نوین قادر به ارائه انواع مواد اولیه با گریدهای غذایی، دارویی، آرایشی، بهداشتی و صنعتی در حجم های بالا و کیفیت عالی از تولید کننده های معتبر می باشد. درصورت نیاز می توانید درخواست خود را با ما درمیان گذاشته تا در سریعترین زمان ممکن اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهیم.