کلاژناز از کلستریدیوم هیستولیتیکوم سیگما آلدریچ

کلاژناز از کلستریدیوم هیستولیتیکوم = کلستریدیوپپتیتاز A =کلاژناز تیپ یک = کلاژناز تیپ I

Collagenase from Clostridium histolyticum = Clostridiopeptidase A

  • کد: C0130
  • اسم ماده: کلاژناز از کلستریدیوم هیستولیتیکوم
  • مقدار: در ظروف هاي پلاستيکي 100، 500 میلی گرم. همچنین 1 و 5 گرمی
  • شکل ظاهري: پودر سفيد رنگ
  • اسیدیته بهینه: 6.3 الی 8.8
  • دماي نگهداري: منفی 20 درجه سانتيگراد
  • کاربرد: مناسب جهت استفاده عمومی
  • نوع کلاژناز: Type I
  • خطرات: GHS08
کلاژناز از کلستریدیوم هیستولیتیکوم سیگما آلدریچ

ویژگی کلاژناز از کلستریدیوم هیستولیتیکوم

کلاژناز یک پروتئاز است که پروتئین مارپیچ سه گانه به نام کلاژن را می شکافد. سه نوع کلاژناز بافتی وجود دارد و این ها به خانواده متالوپروتئینازهای ماتریکس (MMP) تعلق دارند. کلاژناز به دست آمده از Clostridium histolyticum فعالیت بسیار قوی دارد، چرا که کلاژن را از هر دو انتها در دمای پایین 4-10 درجه سانتیگراد هضم می کند.

محصول کلاژناز مخلوطی از آنزیم های ترشح شده توسط C. histolyticum است، مخلوط های خام کلاژناز حاوی دو نوع آنزیم اصلی یعنی کلاژناز و کلوستریپاین هستند و یک پروتئاز خنثی است. عملکرد هم افزایی این آنزیم ها باعث کاهش کلاژن و سایر مواد داخل سلولی می شود. عملکرد هر دو آنزیم کلاژناز و پروتئاز خنثی برای آزاد سازی موثر سلول ها از بافت ضروری است. انواع مختلف کلاژن بسترهای طبیعی کلاژناز هستند.

این آنزیم توسط Ethylene glycol-bis(β-aminoethyl ether)-N,N,N′,N′-tetraacetic acid، بتا-مرکاپتواتانول، گلوتاتیون، اسید تیوگلیکولیک و 8-هیدروکسی کوینولین مهار می شود.

کاربرد

کلاژناز از کلستریدیوم هیستولیتیکوم در مطالعات بیولوژیکی، جایی که برای تهیه سوسپانسیون سلول جدا شده استفاده می شود، استفاده گسترده ای دارد. این محصول برای تجزیه تومور انسان، کلیه موش، مغز بزرگسالان و جنین انسان، ریه و بسیاری از بافت های اپیتلیال مناسب است. همچنین نشان داده شده است که در مطالعات پرفیوژن کبد و کلیه، هضم لوزالمعده، جداسازی سلول های کبدی موش غیرپارنشیمی و آماده سازی سلول های کبدی موثر است. همچنین از کلاژناز در تهیه بافت شریانی برای مطالعه محصولات نهایی پیشرفته گلیکوزیلاسیون استفاده شده است.

شرایط کار و نگهداری

زیر هود کار کنید. درب آن را محکم بببندید. در جای خشک نگهداری شود. در محلی که فقط افراد واجد شرایط یا مجاز می توانند در آن دسترسی داشته باشند، نگه داشته شوید.

هشدار

در صورت استنشاق ممکن است علائم آلرژی یا آسم یا مشکلات تنفسی ایجاد کند.

سیگما آلدریچ

اين محصول از برند سیگما آلدریچ به دليل کيفيت خوب نسبت به ساير برندهاي معتبر دنيا مي تواند نياز بسياري از آزمايشگاه، مراکز تحقيقاتي و دانشجويان را برطرف کند.

کيميا زيست گستر نوين” در راستاي ارتقاء توليدات و سطح علمي کشور مبادرت به واردات و توزيع مواد شيميايي و مصرفي آزمايشگاهي کرده است. هدف مجموعه ما تأمين مواد و تجهيزات مورد نياز در بخش هاى مختلف آزمايشگاهى، تحقيقاتى، بيمارستانى، صنعتى و … مي باشد.