شرکت سیگما آلدریچ

شرکت سیگما آلدریچ (Sigma-Aldrich) یک شرکت آمریکایی در زمینه علم و فناوری پیشرفته است که بیش از 9000 کارمند دارد و در ۴۰ کشور جهان فعالیت می کند. محصولات شیمیایی و بیوشیمی این شرکت و کیت های آن در تحقیقات علمی، بیوتکنولوژی، توسعه دارویی، تشخیص بیماری به عنوان یک مؤلفه کلیدی در تولید فناوری های پیشرفته استفاده می شود.

شرکت سیگما از سنت لوئیس آمریکا و شرکت آلدریچ از میلواکی آمریکا دو شرکت برجسته شیمیایی آمریکایی بودند. کمپانی هایی که شیمیدانان می توانستند هزاران ترکیب خاص را با سفارش پستی خریداری کنند.

درنهایت این دو شرکت در سال ۱۹۷۵ با هم ادغام شدند.

تا سال ۲۰۰۱ سیگما آلدریچ بیش از 10000 محصول شیمیایی ارائه می کرد. در دسامبر سال 2000 ایجاد طرحی استراتژیک با عنوان “رهبری در زندگی و فناوری پیشرفته”- Leadership in Life Science and High Technology – را آغاز کرد. درکنار این موضوع، ابتکارات دیگری همچون حضور پررنگ در اینترنت، موقعیت فعلی شرکت را به عنوان یک شرکت پیشرو در فناوری تقویت کرد.

در سال ۲۰۱۴ مرک آلمان اعلام نمود که سیگما آلدریچ را با قیمت ۱۷ میلیارد دلار خریداری می‌کند.

سیگما آلدریچ

شرکت های تابعه

سیگما آلدریچ

آلدریچ

آلدریج یک تامین کننده در تحقیقات و بازار مواد شیمیایی است. آلدریچ مواد شیمیایی آلی و معدنی، معرف ها، مواد پیشرفته و ایزوتوپ های پایدار را برای سنتز شیمیایی شیمی دارویی و علوم مواد فراهم می کند.

کاتالوگ مواد شیمیایی آلدریچ با عنوان “فهرست و کتابچه راهنمای آلدریچ”- Aldrich Catalog and Handbook – به دلیل درج ساختار ها داده های فیزیکی و منابع اغلب به عنوان یک کتابچه مورد استفاده بسیاری از دانشجویان به ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد قرار می گیرد.

سیگما آلدریچ

سیگما

سیگما تأمین کننده اصلی شرکت سیگما آلدریچ با ارائه موادی همچون آنتی بیوتیک ها، بافرها، کربوهیدرات ها، آنزیم ها، ابزار پزشکی قانونی، خون شناسی، بافت شناسی، نوکلئوتیدها، پروتئین ها، پپتیدها، اسید آمینه و مشتقات آن ها است.

RBI سیگما آلدریچ

Sigma RBI

محصولات تخصصی برای استفاده در زمینه های انتقال سلولی و علوم اعصاب تولید می‌کند. تولیدات آنها از معرف های شیمیایی تا آخرین ابزارهای تحقیقات پیشرفته از جمله لیگاند های جدید برای گیرنده ها و کانال های یونی، مهارکننده های آنزیم جدید، آنتی بادی های phospho-specific و کیت های سنجش برای سیگنالینگ سلول متغیر است.

ایسوتک سیگما آلدریچ

ISOTEC

ایزوتک محصولات با برچسب ایزوتوپیک را برای تشخیص ساختار پروتئین، سنتز پپتید، پروتئومیکس، تحقیقات متابولیک، تصویربرداری با رزونانس مغناطیسی، رزونانس مغناطیسی هسته ای، سوبسترا برای تست تنفس و کشاورزی فراهم می کند.

مواد شیمیایی فلوکا

فلوکا

فلوکا مواد شیمیایی و معرف ها را برای تحقیقات تحلیلی، آلی و بیوشیمیایی و صنایع شیمیایی و دارویی تولید می کند.

Riedel-de Haën سیگما آلدریچ

Riedel-de Haën

Riedel-de Haën در سال 1999 با شرکت سیگما آلدریچ ادغام شد و معرف ها و استانداردها را تولید می کند.

ساپلکو سیگما آلدریچ

SUPLCO

ساپلکو شاخه محصولات کروماتوگرافی سیگما آلدریچ است. ستون های کروماتوگرافی و ابزارهای مرتبط با آن را برای آزمایشگاه های محیط زیست، دولتی، مواد غذایی و آشامیدنی، داروسازی، بیوتکنولوژی، پزشکی و شیمیایی فراهم می کند.

SAFC سیگما آلدریچ

SAFC

یک شاخه خوب برای تهیه مواد شیمیایی سیگما آلدریچ است که در تهیه مواد اولیه برای محصولات کشت سلولی، ساخت مواد دارویی تخصص دارد. این کمپانی بخش های دیگری هم دارد که به ندرت با این بخش ها در ایران برخورد خواهید کرد.

Sigma Life Science (formally Sigma-Genosys)

Sigma Advanced Genetic Engineering

Carbolabs

BioReliance by SAFC

با توجه به اینکه در سال های اخیر، ایران تحت شرایط تحریمی قرار داشته است، به همین خاطر هیچ نمایندگی رسمی شرک سیگما آلدریچ در کشور وجود ندارد.

شاید برای شما سوال باشد پس تبلیغات نمایندگی سیگما آلدریچ در فضای مجازی و همچنین ادعای افراد در بازار مبنی بر اینکه تنها نمایندگی رسمی کمپانی سیگما در کشور هستند چیست؟

متأسفانه این افراد از کم آگاهی بسیاری از افراد متقاضی خرید محصولات مرک سوءاستفاده کرده و با پر کردن مواد درجه دو و سه در ظروف مخصوص این کمپانی با برچسب های تقلبی اقدام به فروش مواد این شرکت در سطح کشور می نمایند.

پس در شرایط تحریمی حاضر هیچ شرکت و فردی نمی تواند ادعای داشتن نمایندگی محصولات شرکت Sigma Aldrich را داشته باشد.

حال چه باید کرد؟؟؟؟؟

کیمیا زیست گستر نوین” در راستای ارتقاء تولیدات و سطح علمی کشور مبادرت به واردات و توزیع مواد شیمیایی و مصرفی آزمایشگاهی کرده است. هدف مجموعه ما تأمين مواد و تجهيزات مورد نياز در بخش هاى مختلف آزمايشگاهى، تحقيقاتى، بيمارستانى، صنعتى و … مي باشد.

سایر شرکت‌ها :