استیل هگزا پپتید 8

استیل هگزا پپتید 8 که با نام آرژیرلین نیز شناخته می شود، پپتیدی است که در محصولات مراقبت از پوست برای کاهش چین و چروک های ناشی از حالات مکرر صورت استفاده می شود. وقتی صحبت از خطوط ظریف و چین و چروک روی صورت، به خصوص اطراف چشم و دهان می شود؛ آنها معمولاً به دلیل حالات مکرر صورت مانند لبخند زدن، اخم کردن، یا درهم کردن ابروها در تمرکز عمیق یا ناامیدی ایجاد می شوند. وقتی افراد این عبارات را بیان می کنند، صورت بر اساس انقباض ماهیچه های زیر پوست منحرف می شود. استیل هگزاپپتید 8 برای کاهش موقت ظاهر چین و چروک ها با رهگیری پیام های مغز طراحی شده است و در نتیجه از انقباضات ماهیچه ای مشابه بوتاکس جلوگیری می کند.

استیل هگزا پپتید 8

کلیات

محصول خوب: استیل هگزا پپتید 8 یا آرگیرلین به جلوگیری از حرکت ماهیچه ای که مسئول چین و چروک است کمک می کند، تصور می شود که هیدراتاسیون را بهبود می بخشد و ممکن است در تحریک کلاژن نقش داشته باشد.

محصول نه چندان خوب: مانند هر ماده مراقبت از پوست، شما ممکن است به Argireline حساسیت داشته باشید، اما نادر است. اگر پوست حساسی دارید، ممکن است ارزش داشته باشد ابتدا یک پچ آزمایشی انجام دهید.

برای چه کسانی مناسب است؟ همه انواع پوست به جز آنهایی که حساسیت مشخصی به آن دارند.

ترکیبات هم افزایی: با اکثر مواد به خوبی کار می کند. این اغلب با مرطوب کننده هایی مانند اسید هیالورونیک برای بهبود هیدراتاسیون ترکیب می شود.

مراقب باشید: سعی کنید از فرمولاسیون های حاوی الکل اجتناب کنید زیرا این کار باعث خشکی پوست می شود که می تواند خطوط قابل مشاهده را بیشتر نمایان کند.

مزایای آرژیرلین چیست؟

اگر شما سالم هستید و از افتادگی پوست رنج نمی برید، راه های مختلفی وجود دارد که استیل هگزا پپتید 8 می تواند برای شما مفید باشد.

تحریک کلاژن

آرگیرلین ممکن است پتانسیل کمک به تحریک تولید کلاژن در پوست را داشته باشد. تولید کلاژن با افزایش سن کاهش می یابد و مسئول خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست است.

یکی دیگر از مزایای استیل هگزاپپتید 8 تحریک و افزایش تولید کلاژن است. همانطور که بیشتر مردم در مورد کلاژن می دانند، می تواند به پوست سالم، محکم و جوان تر به نظر برسد. استیل هگزا پپتید 8 حفظ رطوبت پوست را بهبود می بخشد و به پوست اجازه می دهد تا هیدراته شود.

رطوبت

توانایی های آبرسانی آرگیرلین ناشی از قابلیت تحریک کلاژن آن است. کم آبی بدن نشانه پیری است، پوست با افزایش سن توانایی خود را برای تولید اسید هیالورونیک از دست می دهد که مولکولی در پوست است که مسئول حفظ رطوبت در پوست است. لایه برداری و استفاده از مرطوب کننده های انسدادی می تواند به حفظ آب در پوست کمک کند، اما استفاده از یک مرطوب کننده مانند اسید هیالورونیک یا ماده ای مانند آرژیرلین می تواند به جذب رطوبت به پوست کمک کند.

ایجاد چین و چروک پویا

این اثر اصلی Argireline است. این دارو با مهار گیرنده ای که تا حدی مسئول حرکات عضلانی است، کار می کند و توانایی ماهیچه ها برای انقباض را کاهش می دهد. این امر علت اصلی خطوط ریز و چین و چروک را کاهش می دهد و ظاهر آنها را کاهش می دهد.

استفاده از سرم‌ها و کرم‌های ضد پیری را می‌توان در منزل نیز انجام داد و نیازی به ملاقات با متخصص پوست یا دور از مشغله کاری ندارد. اگر از محصولی استفاده می‌کنید که حاوی پپتید است و این کار را تحت نظر پزشک انجام نمی‌دهید، باید به دقت مراقب ایجاد عوارض جانبی باشید، زیرا این ماده فقط روی سطح پوست کار نمی‌کند، بلکه بر تکانه های عصبی تأثیر می گذارد.

چه کسانی باید از استفاده از استیل هگزا پپتید 8 اجتناب کنند؟

در حالی که ثابت شده است که استیل هگزا پپتید 8 از ایجاد چین و چروک های ناشی از اخم کردن و لبخند زدن جلوگیری می کند، افرادی هستند که باید از استفاده از این پپتید خودداری کنند زیرا این پپتید باعث مسدود شدن تکانه های ماهیچه های صورت می شود. به عنوان مثال، اگر دارای افتادگی پلک یا افتادگی پوست اطراف چشم هستید، استفاده از استیل هگزا پپتید 8 ممکن است این مشکل را بدتر کند. اگر دچار انقباض عضلانی منظم در صورت مانند کنه هستید، ممکن است ابتدا بخواهید در مورد استفاده از محصولات ضد پیری حاوی استیل هگزاپپتید 8 با پزشک خود صحبت کنید.

آیا استیل هگزا پپتید 8 ایمن است؟

استیل هگزا پپتید 8 برای ایجاد عوارض جانبی زیادی شناخته نشده است. با این حال، کسانی که پوست حساسی دارند ممکن است در محل درمان دچار سوزش، قرمزی و پوسته پوسته شدن پوست خشک روی صورت شوند. از استفاده از محصولات حاوی پپتید روی پوست تحریک شده، حساس یا آفتاب سوخته خودداری کنید. در حالی که این ماده بی خطر در نظر گرفته می شود، این امکان وجود دارد که از طریق جریان خون عبور کند و باعث ضعف عضلانی شود. این مورد در مورد هر پپتید شل کننده عضله وجود دارد. اگر واکنش منفی شدید به استیل هگزاپپتید 8 را تجربه کردید، باید مصرف آن را قطع کرده و با متخصص پوست یا متخصص مراقبت از پوست خود مشورت کنید.

مکانیسم عمل

با ساختاری مشابه سم بوتولینوم، با کنترل تولید انتقال دهنده های عصبی عمل می کند. ساختار پپتید بخشی از پروتئین SNAP-25 را تقلید می کند و عضلات صورت را شل می کند و در نتیجه ظاهر پوست را صاف می کند.

Argireline نام تجاری Acetyl Hexapeptide-8 است

استیل هگزا پپتید 8 با نام تجاری Argireline در بازار تجاری می شود. توسط شرکتی به نام Lipotic که در بارسلون اسپانیا مستقر است فرموله و ثبت شده است. این شرکت با موفقیت یک فناوری مراقبت از پوست را توسعه داد که می تواند حرکت عضلات را کاهش دهد، که در دراز مدت باعث ایجاد چین و چروک می شود. Argireline نزدیکترین فرمولاسیونی است که استفاده از تزریق بوتاکس سنتی را تقلید می کند.

این فرمولاسیون بیشتر در تزریق بوتاکس یافت می شود

استیل هگزا پپتید 8 را می توان در بوتاکس یافت. این در درجه اول برای دستیابی به یک اثر ایجاد می شود، درست مانند بوتاکس. با این حال، برخلاف روش بوتاکس، استیل هگزاپپتید-8 یا آرژیرلین فقط باید بدون استفاده از سوزن روی پوست اعمال شود. مردم گاهی اوقات به دلیل عملکردهای مشابه آن را “بوتاکس در شیشه” می نامند.

به شکل سرم و کرم تجاری می شود

جدای از تزریق بوتاکس، رایج ترین شکل استیل هگزا پپتید 8 سرم و کرم است. این فرمولاسیون را می توان در کنار سایر مواد شیمیایی مفید در محصولات مختلف مراقبت از پوست استفاده کرد. در حالی که اکثر مردم از سوزن به عنوان نوعی استفاده از محصولات مراقبت از پوست می ترسند، استیل هگزاپپتید-8، مانند آرگیرلین، به عنوان یک نسخه همه کاره تر و ایمن تر از تزریقات دیده می شود.

درحال حاضر مجموعه کیمیا زیست گستر نوین قادر به ارائه انواع مواد اولیه با گریدهای غذایی، دارویی، آرایشی، بهداشتی و صنعتی در حجم های بالا و کیفیت عالی از تولید کننده های معتبر می باشد. درصورت نیاز می توانید درخواست خود را با ما درمیان گذاشته تا در سریعترین زمان ممکن اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهیم.